Har just duschat.

Hejsan bloggen!

Jag sitter här i morgonrock för jag har just duschat och åhh gud va skönt det va! Idag har jag varit med Ylva. Efter ett tag kom Sanna. Vi tog det lungt, tänkte kolla på en film men så blev det inte för vi kunde inte bestämma vilken film vi skulle se. Men vi hade kul iallafall.

Imorrn ska jag vara med Amanda en gamal kompis från 5:an. Vi ska till Vällingby för hon ska köpa en bikini underdel, sen ska vi till s:t eriksplan/fridhemsplan och bada. Va kul vi kommer ha. Vi har liksom inte träffats på flera månader.

På torsdag åker jag till landet så jag vet inte om jag kommer kunna blogga varje dag men något inlägg kan jag nästan lova att det blir.

Nu ska jag kolla lite på tv med mammi men ni får ha det så bra! Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0