Enjoy!

[X] Färgat hår 
[ ] Använder smink varje dag 
[X] Borstar håret varje dag
[X] Plattar håret varje dag 
[ ] Du använder foundation 
[/] Du använder mascara 
[X] Du använder puder- Istället för foundation 
[/] Du använder rouge-Ibland
[/] Du använder kajal- När jag har mascara så ja, annars nej 
[ ] Du använder ögonskugga
[ ] Du använder läppglans
[ ] Du använder täckstift
Totalt: 5,5


BEHANDLING PÅ KROPPEN:
[X] Duschar varje dag
[X] Tvättar håret varje dag - varanan eftersom det torkar annars ut mitt hår :)
[X] Borstar tänderna varje dag
[X] Tvättar ansiktet varje dag
[X] Sätter på sig hudkräm efter att man duschat
[X] Byter underkläder varje dag
[ ] Använder hårspray
[ ] Använder hårgele
[X] Har hellre rakt hår än lockigt hår
[ ] Brun hårfärg är snyggare än blond
Totalt: 6


ÖVRIGT:
[ ]Läser alltid tidningar, som Veckorevyn, Eve osv.
[ ] När en tjej bråkar med dig så vänder du bara ryggen och går
[ ] Du går och köper kläder nästan varenda dag
[ ] Du skriker när din nagel går av 1 mm
[X] Du har bra självförtroende
[ ] Du skryter ofta om dig själv framför vänner att du är snyggast i stan osv
[ ] Du är mammas lilla flicka och skiter i om alla går ut en vardag medans du sitter hemma
[X] Du är en ganska lugn tjej och skriker nästan aldrig
[X] När du går på stan har du alltid med dig din väska
[X] Du går aldrig till skolan med mjukiskläder eller något som inte passar ihop - Mjukisakläder ibland men aldrig kläder som inte passar ihop
[X] Du kollar dig i spegeln så fort du ser en - slipper helst
[ ] I skolan står du gärna mitt i korridoren och sminkar dig om du märkt att det gått bort lite - något fjortis må ja säga
Totalt: 5

Smink

[X] Du har alltid med dig smink till skolan varje dag för säkerhetsskull-Japp, för jag hinner sällan på morgonen så om jag får tid över smiter jag in på en toalett
[X] Du är lärarnas favorit- Jag vet inte varför, det har bara blivit så 
[ ] Du är alltid hemma innan 21.00 på vardagar - Ibland, ibland inte. Är oftast med kompisar
[X] Du har ljugit/ljuger för dina föräldrar
[ ] Din favoritfilm är "Mean Girls"
[X] Du gillar att ha klänningar på somrarna - Sommrigaste klädesplagget
[/] Rosa är din favoritfärg - En av flera
[/] Dans är din favoritsport - Jag älska att dansa men jag har slutat.
[ ] Hockey är din favoritsport
[ ] Din smak av killar ska helst vara såna som du som pluggar hela tiden och aldrig är ute
Totalt: 5

totalt ; 21,5

0-10 - dags och få ordning på livet lite och sluta vara så lat kanske?
11-19 - Du är en normal tjej och du är ingen fjortis ialla fall.
20-34 - Du är helt okej och en vanlig tjej, kan bli lite för mycket makeup ibland bara.
35-47 - Så petig behöver du inte vara miss fjortis, hur är du som tjej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0