Dålig uppdatering...

Hejsan bloggen! Jag vet att uppdateringen på slutet har varit usel men jag har inte hunnit. Jag tänkte skriva på morgonen på fredagen men det han jag inte. Och när jag slutade stack jag sanna och alice in till stan. Sen kom våra mammor och vi åt middag på en italiensk resturang vid sture plan på regeringsgatan 77. Sen kom pappa och hämtade oss så åkte vi direkt till landet.

På landet är teckningen så dålig och det blir dyrt. Men imorrn ska jag till vällingby och fixa om mitt abonemang så jag surfar gratis. På landet har jag hoppat studsmatta (as always), solat och städat gäststugan.

Men nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig. Jag ska försöka skriva lite imorrn på morgonen men jag lovar inget.

Pusspuss, ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0