Julafton om 151 dagar!

Hejsan alla läsare!

Jag kom just hem från landet. Jätteskönt att vara hemma! Jag ska ringa Sanna om bara några minuter så vi hinner och träffas. Jag åker tillbaks till landet på måndag morgon så då kommer jag börja mobilblogga från pappas mobil igen.

Om 151 dagar är det julafton och jag längtar! Jag älska jul, det är så mysigt med julmat, träffa släkten och alla julklappar. Jag tror faktiskt att julafton är min favorit högtid. Vilken är eran favorit högtid?

Jag var ju på banken förra fredagen för att fixa mitt bankomatkort och mitt leg. Mitt kort skulle komma hem med posten efter 2-3 dagar och det har liksom gått 8 dagar. Konstigt tycker jag.

Men nu ska jag ringa Sanna. Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0