Imorgon är det julafton



Hejsan bloggen!

Det är helt sjukt att det är julafton imorgon. Min julkänsla är inte stor, funderar om den ens existerar, men senare idag ska jag och Ylva på julmarknad, hoppas att känslan blir lite större. Idag köpte jag den sista julklappen, super skönt. Ikväll, alltså om cirka 20 timmar, ska jag, Ylva och Sanna ha julklapps utdelning, mysigt ska det bli iallafall.

Idag har jag varit i Vällingby och stan med Ylva. Först stack vi till Vällingby, fixade lite julklappar, jag lämnade tillbaks en tunika, och jag gick till läkaren. Sedan fortsatte vi in till stan. Vi gick runt, pratade och hade det mysigt. Vid halv 4 åkte vi till söder för att köpa biobiljetter till Twilight. Sedan gick vi till ett köpcenter i närheten, köpte godis, åt lite och pratade. Sedan gick vi och såg filmen. Den var superbra!!! Den bästa på länge! Om ni inte har sett den, gå och se den nu!!!!

Oj va långt inlägget blev. Men nu måste jag sova lite. Ska upp ganska tidigt imorgon, har mycket för mig. Ska på julmarknad, städa rummet som jag inte hann med i söndags och kanske klippa mig. Ha det bra så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Älskar twilight!

2008-12-27 @ 21:03:37
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0