Bästa mascaran ever

Hejsan bloggen! Jag vaknade för 1 timme sen. Egentligen skulle jag och mamma till stan idag, men mamma mår inte så bra så vi får ta det någon annan helg. Idag ska jag väll plugga lite, har kemi prov på tisdag om organ kemi. Inte det roligaste. Menmen, det rullar på ändå.

Igår byggde jag och mamma ihop pepparkakshuset, det blev jättefint. Jag kan lägga upp en bild senare idag eller imorgon. Sen satte vi upp allt julpynt så nu är det riktigt juligt här hemma.

Nu tänkte jag tipsa om världens bästa mascara. Det är den nyaste från Maybelline, den gula. Den är jättebra, får verkligen fransarna att se längre ut och borsten är perfekt. Så köp den nästa gång ni ska köpa en mascara.



 ♥

Kommentarer
Postat av: S A N N A

den måste jag prova! hur mycket kostar den? :)

2008-12-15 @ 21:41:02
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0