Update

Hejsan bloggen!

Ja min engelska stavning är ju inte den bästa menmen ni förstår nog vad jag menar.

Mitt senaste inlägg var ju igår morse. Jag och Ylva hade sååå kul på Grinda. Vi solade, vi badade och vi snackade, mycket! Vi tog båten från ön halv 6. Två timmar senare gick vi av båten hemma på fastlandet. Vi tog tunnelbanan hem och jag sov gott i min sköna säng.

Imorse gick jag upp halv 12 när Amanda ringde. Hon kom hit, vi valde kläder till mig vilket blev min nyaste kjol och ett vitt linne och sedan sprang vi ner till tunnelbanan. Det var några Fullisar som frågade om vi hade bråttom och om vi ville stanna. Det ville vi inte =P

Vi skulle till stan med Alice och några av hennes kompisar. Vi hade jättekul! Gick runt lite i stan och tog en fika. Jag och Amanda åkte hem vid 5 halv 6 och jag var hemma strax efter 6. Åt lite middag och ringde Sanna. Vi bestämde att vi skulle göra något och jag kom till henne. Vi kollade mest på tv och pratade.

Imorrn ska jag och Ylva ut och paddla kanot i Brunnsviken och det ska bli jättekul!

Men nu ska jag sova. Försöker hinna med att blogga imorrn innan jag sticker. Ha det bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0