I'm back home!

Hejsan bloggen och alla läsare!

Jag kom hem för några timmar sen och har tagit det lungt sen dess. Jag har pratat med Ylvisen, kollat på tv och suttit vid datorn. Men vet ni vad jag gjorde när det regnade. Jag fick sånt glass sug så jag lånade mammas cykel och cyklade ner till Ica. Och när jag kom ut spö regnade det, så när jag kom hem var jag dyng sur =P

Imorrn ska jag nog åka till stan. Jag skulle åka dit med Ylva men hon kunde inte så jag hoppas att Sanna har lust att följa med. Jag ska försöka hitta min väska, ett linne med Mimmi och lite andra grejer, bl.a till skolan.

Jag åker inte till landet fören på fredag eftermiddag för mamma och pappa börjar jobba på måndag, tycker synd om er. Så jag kommer vara hemma hela veckan och till helgen åker jag till landet. Sen är jag hemma hela nästa vecka och åker till landet helgen efter.

Men nu ska jag fixa lite bilder. Ha det bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0