God natt bloggen!

Hejsan bloggen!

Sen mitt senaste inlägg har jag hunnit med att kolla på tv i flera timmar, ätit lite mat, mublerat (hur det nu stavas) om i min garderob, kliat mamma på ryggen och tjänat lite pengar och duschat.

Igår när jag hjälpte Sanna att rensa ut hennes Garderober fick jag en lock-kräm från sf och finns att köpa på bland annat Åhlens. Och wow vilken skillnad det blev. Jag drukar få småsmå risiga lockar som inte ser ut som lockar. Om jag inte borstar eller gör något med håret innan det börjar torka blir resultatet lejonkungen. Men efter jag tog i krämen har jag fått fina och ganska stora lockar. Om ni vill ha lockar som ser natuliga ut, testa den här produkten.







Jag kan inte hitta någon bild på flaskar och jag kan inte ta ett kort på den för min mobil kamera och min vanliga kamera låter när jag tar ett kort. Men flaskan är orange och kommer från sf (scandinavian formula)

Men nu ska jag gå och lägga mig. Sov sött alla läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0