Dagens köp/kvällens+gårdagens outfit!

Hejsan bloggen!

Idag var ju jag i vällingby. Jag åkte dit för att hitta en väska men kom hem med:

- En blå kjol 49 kr (REA)- Gina
- En bok: Säg det inte till någon 60 kr- Bokhandeln
- Stora guldiga hårspännen 20 kr- H&M, divided

I detta inlägg tänkte jag visa kjolen, shortsen och kvällens outfit (Jag bytte om till min kjol efter middagen):



 Jag har på mig: Min nya blå kjol från Gina, ett vitt linne från Gina, leggings från Gina, svarta strumpor (kanske inte syns på bilden) kommer från Sicilien och dom vita pumpsen kommer från skopungten.

 

Gårdagens:

 

 Blommig tröja- H&M
 Blåvit randiga shorts- MQ

Kommentarer
Postat av: Anonym

fula

2008-08-08 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0