Måndag

Hejsan bloggen!

Jag har haft det lite fullt upp igår och idag. Igår pluggade jag från 11 på morgonen till typ 10 på kvällen. Tog 2 timmar pause. Känns ju sådär, men snart är det sommarlov. Ska bli så jäkla skönt. Och läskigt. Efter sommaren väntar natiolella prov, gymnasieval och ett av dem viktigaste åren i mitt liv. Känns ju inte så kul.

Imorgon ska jag till skolan, som vanligt. Efter skolan måste jag hem och plugga, har no prov på onsdag om baser och syror. Känns inte så bra. Sen på torsdag har jag inlämning och på måndag har jag spanska prov. Inte så roande. Men nu ska jag sova. Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå, så dramatiskt x'D

2009-05-28 @ 11:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0