Torsdag

Hejsan alla läsare!

Idag har jag haft en heldag med matte i skloan. Var inte så överdrivet kul trots att jag gillar matte normalt. Efter skolan gick jag, Johanna och Julia hem till Johanna. Vi kollade lite på en film, hjälpte Johanna att packa och satt lite vid datorn. Sen kom Ellinor. När Johanna åkte gick jag och Ellinor hem till henne och lyssnade lite på musik, packade om hennes packning och pratade. Sen kom pappa och hämtade mig.

Nu ska jag ner i källaren och hämta en väska för jag och 7 kompisar ska åka ut till Johannas land imorgon efter skolan. Vi ska vara där hela helgen. Fy fan va roligt vi kommer ha det så jäkla kul asså. Även fast det typ kommer regna kommer vi ha det bra!

Men nu ska jag ner till källaren. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0