Söndag



Hejsan bloggen!

De senaste dagarna har jag varit i kyrkan. I fredags var det fotografering och genrep, på lördagen konfirmerades jag och idag var jag där för att visa våran redovisning. Igår efter jag konfirmerades åkte jag, mamma, pappa, min brorsa, min faster, min farbror och min kusin hem till oss för att äta mat och tårta för att fira. Jag fick även presenter då. Det jag fick var en Ipod, ett kors och pengar. Korset som jag fick, fick mamma när hon konfirmerades för över 30 år sedan så det går i arv vilket jag tycker är jätteroligt!

Jag har just druckit lite smothie och ska kanske åka iväg med pappa och träna snart.
Hoppas att han vill! Ha det bra så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0