Ny design



Hejsan bloggen!

Jag har fixat ny design här på bloggen nu på kvällskvisten. Det blev ingen ny bakgrundsbild, men ny header lyckades jag att fixa. Bilden tog jag i Turkiet när jag var där för drygt en månad sedan.

Vet ni vad jag gör på söndag. Jag ska sätta mig på en buss med 30 andra tonåringar i 4 timmar ner till Västervik på konfirmations läger. Det ska bli så jäkla kul! Och imorgon måste jag fixa alt inför resan. Jag har redan packat det mesta, men jag måste byta några saker och köpa lite saker så jag ska cykla upp till Vällingby imorgon.

Men nu ska jag gå och lägga mig så att jag inte är en zombie imorgon på sista dagen jag träffar mamma på 2 veckor. Ni får sova gott! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0