Inga bilder



Hejsan alla läsare!

Det har ju inte varit några bilder på väldigt länge. Anledningen är att jag inte har haft någon dator. Jag har ju lånat mammas dator när jag inte har haft någon och jag ville inte lägga in bilder på hennes dator. Men nu har jag ju fått tillbaks min dator så nu kommer det komma mycket mer bilder.

Faktum är att jag just har tagit över 50 bilder på nya kläder och väskor som jag har köpt. Bilderna kommer imorgon. Haha, vet ni vad jag ska göra imorgon i skolan. Vi ska inte ha några vanliga lektioner utan vi ska ha matteolympiad imorgon. Haha, jag tror att det är väldigt många som kommer skolka imorgon, men inte jag.

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag skriver imorgon på morgonen om jag hinner annars syns vi efter skolan. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0