Hemma igen!



Hejsan bloggen!

Jag är hemma igen efter 12 dagar i Västervik på konfaläger. Fy fan va roligt det var! Om ni är 95:or, åk på konfaläger. Det har typ varit den roligaste tiden i hela mitt liv. =D

Jag kom ju hem igår egentligen men jag har inte hunnit skriva. Igår kväll var jag med Ylva och Sanna. Vi hade ju inte träffats på typ 2 veckor så det var kul att ses igen. Idag var det repetition i kyrkan så från 9 till 12 var jag i kyrkan. Efter repetitionen gick jag hem med Lilian och Emelie. Sen åkte jag och Ylva in till stan på att shoppa på rean, och vi shoppade! Jag visar bilder på allt imorgon. Ikväll var jag med Sanna och Ylva igen.

Men nu måste jag sluta. Jag ska gå upp vid 8 imorgon. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0