Fredag



Hejsan alla läsare!

Hur är det med er? Med mig är det bra! Igaår var jga med Alice, Hanna, Louise och Sanna på Ekerö festivalen. Vi dansade mest på hela stället. Vi stod säkert där i tre timmar totalt och fy fan va varmt det blev! Har ont i hela kroppen idag, men det var det värt. Jag, Sanna, Louise och Alice åkte hem till Alice och sov där.

När vi vaknade i morse gick vi upp och åt frukost. När vi ätit färdigt nästan sprang jag och Sanna upp till bussen. Vi han just med den, hihi. När vi kom fram till Bromma tog vi tunnelbanan till Vällingby. Därifrån tog vi bussen hem till Ellinor för att träffa alla en sista gång. Vi kollade på filmen Gothika, vet inte hur det stavas, men den var jättebra! Den var läskig när man kollade på den men inte så läskig när den var slut. Haha, ni kanske inte fattade vad jag menar. =P Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0