Dålig uppdatering

Hejsan bloggen! Jag vet att uppdateringen på slutet har varit dålig, men det är mycket i skolan just nu. Hade matte prov idag, har läxor tills på torsdag och fredag och sedan har jag en stor inlämnings upgift i no om fossila bränslen. Här kommer en sammanfattning av dem senaste dagarna.

Fredag: På kvällen var jag hemma och tog det lugnt

Lördag: Jag pluggade lite och sedan på kvällen kom Sanna och hon sov här. Vi kollade på Love Guru och Fucking Åmål och åt massor av godis. Båda var jättebra.

Söndag: Jag, mamma och pappa åkte till Cosmonova och såg Sea Monsters i 3-D. Det var jätte läskigt, det kändes som att fiskarna skulle simma in i mina ögon och att de stora odjuren skulle äta upp mig. Men det var lite små kul.

Måndag: Jag gick i skolan. Efter skolan åkte jag och Ylva upp till Vällingby och satte oss på ett fik och pluggade till matteprovet som vi hade idag. Det var supermysigt att sitta på ett cafe och plugga istället för hemma. Testa någon gång! Jag köpte även ett par solglasögon och en tygväska.

Tisdag: Skola, som vanligt. Hade matteprov och det gick superbra! Efter skolan stack jag och Sanna hem till mig och jag pluggade lite.




 Orangea solglasögon från Topshop för 80 kronor (REA)



Tygpåse med kanin på från Topshop för 30 kronor (REA)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vilken söt påse :)



http://mlinilsen.blogg.se

2009-01-15 @ 23:55:24
URL: http://mlinilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0