Torsdag

Hejsan bloggen!

Jag såg nu att mitt sista inlägg från igår inte hade publicerats *Suck*. Aja, inte så farligt. Inatt somnade jag vid 1 och jag vaknade vid 6 så jag är ganska trött. Anledningen varför jag gick upp så tidigt är för att jag skulle följa med till pappas jobb och träna. Träningen gick bra. Efter träningen åt jag frukost och drack lite varm choklad och sedan satte jag mig på bussen till Vällingby. Där lämnade jag tillbaks en grej och sedan åkte jag hem.

Jag pratade just med Amanda. Hon är på väg till mig just nu. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Prata antar jag, som vanligt.  Försöker få tag på Sanna också, men den sömntutan ligger fortfarande och sover. =P Ha det bra så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0