Tisdag

Hejsan bloggen!

Idag har jag hunnit med mycket! Jag gick upp vid 7 för att följa med pappa och träna. Vi tränade i en timme, sen gick vi upp till hans jobb. Jag åt min frukost och drack varm choklad. Vid 10 gick jag till pendeltågs stationen för att ta tåget till Karlberg och byta för att sen åka till Barkarby. När jag kommer dit sätter jag mig på en buss till Ikea, för att köpa en grej. Jag visar vad jag köpte imorgon.

Efter min lilla shopping tog jag bussen till Barkarby satte mig på pendeln igen till Sundbyberg för jag skulle till tandläkaren. Efter tandläkaren gick jag och åt på Subway (världens godaste mackor!) och sedan satte jag mig på 119 i 50 minuter för att komma hem. Puh!

Haha, jag har haft små hål i mina tygskor nu ett litet tag, men när jag komhem var dem inte så små längre. Och mina strumpor som jag hade på mig hade gått sönder. Jippi! Haha, ska nog inviga mina svarta tygskor imorgon. =P



=



 Haha, så jakla lyckat! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0