Länge sen


Jag och Ylva i Nyköping

Hejsan bloggen!

Hur är det med er? Jag har haft det bra! Jag har ju inte skrivit på väldigt länge, men det är sommar och jag har annat för mig än att sitta vid datorn hela dagarna. Sen jag senast skrivit har jag varit i Nyköping med Ylva i tre dagar och umgåtts med kompisar har hemma i Stockholm. Igår var jag, Ylva, Julia, Louise, Ebba och Fia nere på stranden och grillade korv och hade det jättemysigt. Och inatt sov jag hos Julia.

Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli kvart i 2 för då ska jag ringa till min tandläkare och få en ny tid. Efter jag ringt tandläkaren ska jag sätta mig på bussen till Backlura och träffa Julia, Johanna och Ellinor. Ska bli jätteroligt! Men nu ska jag ta en snabb dusch. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0