Och priset för Sveriges sämsta uppdaterade blogg går till...

MIG!! =P

Nej men jag hade det lite stressigt imorse och efter skolan har jag inte haft någon lust att skriva. Första lektionen var idrott och vi origenterade. Jag sprang med Ylva och det gick jättebra. Vi han 8 kontroller på 45 minuter. Sen var det so, no och sen lunch. Efter lunch hade vi mentorstid och sen hade vi so-prov på industriella revolutionen. Det gick jättebra, jag blev lite stessad på slutet men jag han svara på alla frågor.

Och vet ni vad jag och mamma har gjort i en och en halv timme? Vi har mublerat(stavning?) om på mitt rum och det blev super fint. Det ända som saknas nu är en bredare säng, en ny byrå, en bänkskiva som skrivbord, tre gräddvita väggar och en vägg med en fin mönstrad tapet.

Men nu ska jag försöka hitta något på tv som är lite kul. Hugs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0