Läxor, läxor och ännu mer läxor!

Hejsan bloggen!

Som ni kanske förstod av rubriken har jag för tillfället mycket läxor, jag har no-prov imorron och engelska läxa. Det kanske inte låter så mycket men det är svårt. Jag ska kunna 16 träds namn bara att kolla på bladen och stammen. Lite krångligt tycker jag att det är.

Jag har inte haft någon dagens outfit på evigheter. Så jag tänkte lägga in en outfit idag. Imorron har vi idrott första lektionen. Jag bor en bit från skolan, 10 minuter med buss, så man måste gå hemmi från typ 30 minuter innan man börjar. Men imorron ska vi vara på en idrotts plats bara några 100 meter från mig, tar kanske 5 minuter att gå. Så det bli jätteskönt.

Efter skolan ska jag, Sanna, Alice och våra mammor gå ut och äta på en italiensk restaurang i stan. Vi var där förra gången vi var ute men dom hade god mat och det låg trevligt så vi ska dit igen. Sen vid 8 eller 9 tiden ska jag, Alice och Sanna gå på bio. Jag vet inte vad vi ska se men vi kommer att ha kul. Kommer antagligen inte skriva något imorgon på morgonen och sen kommer jag inte komma hem fören väldigt sent Så det kommer att vara dålig uppdatering imorron.

Ojoj, vilket långt inlägg det här blev. Nu ska jag fixa dagens outfit. Hugs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0