Lång inlägg om helgen

Hejsan bloggen!

Sist jag skrev var ju i torsdags kväll, hihi. Men jag fick det lite stressigt på fredags morgonen. Efter skolan stack jag och Sanna till stan och mötte upp Alice. Vi gick i lite affärer och köpte bl.a. ansiktsmasker. Vid fem tiden började vi åka hem. Vi kom hem till Alice vid halv sju tror jag. Då åt vi hembakad pizza vilket var super gott!

Efter maten duschade vi, badade bastu och hade ansiktsmasker. Sen pratade vi och Alice och Sanna klippte lugg. Alice klippte själv och jag och Alice hjälpte Sanna. Båda blev jättesöta. Vi somnade vid 23.20 ovanligt tidigt för annars brukar vi somna typ 3.

Vi vaknade vid halv 12, så vi sov över 12 timmar =P På dagen gick vi ner till sjön och pratade. På eftermiddagen cyklade vi bort till Alice gamla skolan. Vid 5 kom mina och Sannas föräldrar på middag. Alla hade det jättetrevlig och maten var jättegod! Vid 12 tiden åkte vi hem.

Men nu ska jag plugga lite och läsa lite bloggar. Skriver mer sen. Pussar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0