Kollar på tv

Hejsan bloggen!

Jag ligger och kollar på sjukhuset, det är faktiskt ganska intressant. Jag mår inte så mycker bättre. Jag är fortfarande yr, har feber, hostar, är täppt och skiftar mellan att vara varm och kall. Det är ganska jobbigt faktiskt men jag överlever. Jag har just fixat facebook, det värkar faktiskt vara ganska kul =D

Men vet ni vad jag drömde inatt, det var världens konstigaste dröm. Det var en blandning mellan krig och origentering och så var det snö och mitt upp i allting kommer mamma med sin nya pojkvän. På tal om origentering så missar jag den imorrn. Jag tycker att det var synd för jag älskar att origentera och just imorrn ska vi origentera i 2 timmar, men det kommer fler chanser.

Men nu ska jag fortsätta dricka saft. Ha det bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0