Klippt mig

Hejsan bloggen!

Jag han inte skriva imorse, vaknade ganska sent, så jag han att äta en macka och sedan springa till bussen. Jag har försökt att få tag på en frisör tid i 2 dagar. Först ringde jag till Ylvas frisör men hon var i New york. Sen ringde jag Johannas, hon jobbade inte på onsdagar. Jag ringde till 2 ställen till och dom hade heller inga tider. Sen hittar jag en frisör nära mig, trodde jag. Jag gick dit och gick in i porten och kollade på tavlan där det står vilka som bor på vilken våning. Det stod inget om någon frisör så jag ringde tjejen. Det visade sig att hon hade skrivit fel, hennes frisör salong låg inte ens i Stockholm.

Jag gick till två andra salonger, dom hade inga tider idag. Jag mötte upp Ylva och vi åkte till Vällingby för vi skulle fixa lite andra saker inför skolfotot. Jag gick in på Bobbys hårstudio och dom hade en tid, idag. Så nu har jag kort hår och hel lugg. Jag ska ta en bild.

Ja, imorrn ska jag ju ha skolfoto så jag ska gå upp extra tidigt. Jag lägger in en dagens outfit efter skolan. Men nu ska jag gå och lägga mig. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla gärna in min blogg :)

2008-09-18 @ 20:48:26
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0