Hemma och är sjuk!

Hejsan bloggen!

Det har varit dålig uppdatering idag, men jag har inte mått så bra. Jag gick till skolan imorrse men gick hem efter första lektionen. Jag missade bussen med en halv minut så jag var tvungen att vänta i 30 minuter på nästa. När jag kom hem sov jag en liten stund och sedan har jag kollat på tv.

Jag var just inne på aftonbladets hemsida och kollade lite och då hittade jag en atikel om en 6 årig pojke som har startat en hemsida för att samla in namn för att rädda hajarna. För varje dag dör 250 000 hajar av människor som skär av deras fenor bara för att göra en soppa. Man kan skriva upp sitt namn på en lista för att rädda hajarna. Det har jag gjort och det borde ni också göra!
http://www.savethesharks.se/

Men nu börjar CSI, bloggar en gång till innan jag går och lägger mig. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0