Hejsan hoppsan!

Hejsan alla läsare!

Jag kom hem vid 12 igår så jag orkade verkligen inte skriva. Vi hade det super trevligt! Först gick vi runt på stan i 5 timmar och jag hittade en jätte gullig tunika på Bik bok för 50 kronor. Vid 6 tiden satte vi på en italiensk resturang i tre timmar och bara pratade. Sen gick jag, Sanna och Alice på bio och såg Mamma Mia. Den var jättebra! En av dom bästa filmerna jag har sett, ni måste se den! Och den var så jävla kul!

Jag vaknade vid 7 men jag somnade om och sov till 11.30. Jag gjorde mamma och pappa sällskap när dom åkte och handlade. Jag kom hem för en liten stund sen och nu ska jag iväg till farmor och farfar på en fika. Kisses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0