Fästingbiten?

Hejsan bloggen!

Jag mår sämre idag än vad jag gjorde igår så jag har inte orkat blogga. Jag ringde till pappa och sa att jag mådde sämre så har ringde till sjukvårdsupplysningen och dom sa att jag kanske har blivit fästing biten, inte helt omöjligt för jag var ute med klassen och origenterade i onsdags.

Så pappa kommer snart och hämtar mig sen ska vi åka till barnakuten. Och jag är jävligt orolig för om jag inte minns fel så var det en tjej på tv-pogramet Sjukhuset som hade blivit fästingbiten och hon fick ta ryggmärgsprov! Ärligt jag kommer dö!!

Som ni förstår så kommer jag inte kunna blogga idag och jag vet inte om jag bloggar imorrn eller i övermorn. Får se hur jag mår.

Men ni får ha det bra! Pussar och kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0