Trötter

Hejsan bloggen! Jag har sovit 5 eller 6 timmar i natt så jag är ganska trött. Vi hade shit kul. Vi var uppe länge och pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade väldigt mycket. Vi hade det jättebra. Alice åkte hem efter 2 timmar för hon mådde inte så bra.

Imorse när vi vaknade gjorde vi ingenting. Vi låg kvar i sängarna väldigt länge och tog det lugnt. Ellinor och Denise åkte först och sen Julia. Sanna och Ylva gick vid 2 tiden. Efter det städade jag, mamma och pappa och ställde tillbaks alla möbler på rätt plats. Och så tog jag mitt livs skönaste dusch tror jag. Det blir ju varmt om man har 7 tjejer i samma rum. Nu ska jag ta det lugnt, orkar inte göra något med någon kompis. Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0