Rubriken är inte alltid den roligaste =P

Hejsan bloggen!

Flyga drake var jättebra men jättesorlig. Jag orkar inte skriva vad den handlar om, det skulle bli ett A4 för den är lite komplicerad. Men den är värd att se. Efter bion hade jag musik, vi jobbar om instrument kunskap. Inte det roligaste. Sen hade jag svenska redovisning och det gick ganska bra men det kunde ha gått bättre. Sen kom spanska provet, det gick sådär men jag kommer få G iallafall. Och vet ni! Jag fick VG på mitt so prov. *Happy*

Efter skolan var jag med Sanna. Vi kollade på tv och pratade lite. Sen stack jag vem och till middag blev det pasta och köttfärs gratäng. Och nu kollar jag på Design by Simon och Tomas. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv. Pussar och kramar! ♥


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hihi hej lina :P <33

2008-10-21 @ 14:54:29
URL: http://morsings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0