Min tand har gått av

Hejsan bloggen!

Jag har just ätit middag. Det blev soppa och pannkaka och lite bröd till. När jag biter i bröder känner jag att det är något konstigt med min tandställning. Så jag kände efter och kände att ett fäste (dom som sitter på tänderna) hade lossnat så jag gå och kollar i en spegel och ser att en liten bit av min  låtsas tand hade gått av. Jag har en krona på min ena framtand och det är den som det har lossnat ifrån.

Så nu måste jag åka och laga min tand och min tandställning. Och i värsta fall kanske jag måste åka till två olika tandläkare för jag går hos en för min tandställning och en för min konstiga framtand. Jobbigt. Jag ska ringa imorgon och prata med dom men jag tror inte att det är så bråttom.



 Hihi, det ser ut som att jag har underbett. Som ni ser har min tand gått av och mitt fäste lossnat. Men nu måste jag gå och packa ska nämligen till Johanna på mini-tjejkväll. Det ska bli shit mysigt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0