Mår bättre!

Hejsan bloggen!

Jag mår mycket bättre nu. Jag hade inget fästing bett så jag behövde inte ta något ryggmärgs prov. Jag och pappa var på akuten i över 6 timmar. Jag blev först undersökt av en läkare. Sedan fick vi ett eget väntrum och det tog någon timme innan en läkare kom så jag somnade. Läkaren som hette Gabriella var super snäll. Hon berättade att jag inte hade fått något fästing bett för mina symtom stämde inte riktigt in. Hon trodde att jag hade ett virus som inte ville försvinna eller möjligtvis en lunginflammation.

Jag fick åka upp på rönken på en sån där sjukhus säng för jag kände mig jätte yr och spy färdig. Jag kände mig ganska löjlig faktiskt =P Jag blev rönkad och sedan väntade vi i någon timme på resultatet. Jag hade ingen lunginflammation, så vi fick åka hem.

Och nu dom senaste dagarna har jag inte mått bra. För jag har inte kunnat äta något utan att spy upp det så det har varit jobbigt. Sen har jag haft hög feber och min näsa rinner oavbrutet.

Men nu ska jag fortsätta kolla på Top Model, det är gamla avsnitt på 3:an. Pussar och kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0