Hemma från landet nu

Hejsan bloggen!

I helgen har jag varit på landet. Jag har ju inte skrivit något då men jag har inte kunnat. Jag har pluggat och tagit det lungt, det är så skönt att komma till landet när det är stressigt i skolan. Jag har no-prov på tisdag och spanska prov nästa måndag. Och sen har jag 2 redovisningar och massor av läxor.

Jag skrev inget i fredags för jag skulle ha med datorn till landet så jag la den i bilen på morgonen. Efter skolan i fredags åkte jag till Vällingby för att lämna tillbaks en sak och så köpte jag en tunika och ett par trosor. När det var 1 timme kvar innan pappa skulle hämta upp mig satte jag mig på en bänk utanför McDonalds och pluggade lite, jag orkade inte åka hem.

Påvägen hem idag stannade vi på skopunkten och köpte skor. Lägger in kort på dom sen. Men nu ska jag fixa lite på mitt rum. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0