Hejsan bloggen!

Jag har ju inte skrivit på ett tag nu men jag har inte hunnit. I fredags hade i idrottsdag med skola och det var inte kul! Det var jättekallt utomhus, det regnade och blåste och jag som bara hade min vårjacka och en tjocktröja. Så jag och mina kompisar gick in i ett omklädningsrum och satt där från 10 till 1. Efter allt var slut åkte jag till bromma för att sedan ta en buss ut på ekerö till Alice. När vi hade träffats åkte jag, Alice och Lousie in till stan. Vi gick runt i lite butiker och tog en glass. Sen åkte jag hem och kolla på tv med mamma.

På lördagen åkte jag och mamma till Vällingby C och jag kom hem med tre bas linnen från H&M, två vita och ett svart och en blommig tröja från Gina tricot. Senare på kvällen åkte jag sanna och hennes familj ut till Alice på middag. Vi hade sååå jäkla kul! Jag tror inte att jag har skrattat så mycket på flera veckor :D Vi åkte hem vi halv 1.

Imorse vaknade jag 11. Jag gick upp och åt frukost och kollade på tv. Sen städade jag rummet och pluggade lite spanska. Nu sitter jag vi datorn och pluggar ännu mer spanska för jag har spanska prov imorrn.

Men nu ska jag försöka att få någon bra bild på min nya tröja så att ni kan få se den. Ha det bäst ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0