Åhh, va ont jag har i benen!

Hejsan bloggen!

Idag har jag gått i hela 8 timmar. Vi började klockan 9, och då skulle vi ut på ''vandring''. Vi gick i en timme satt och åt och sen gick tillbaks till skolan som också tog en timme. Och redan då var man trött!

Vi slutade vid 12-tiden så jag och Ylva åkte in till vällingby för att hon skulle hämta pengar sen skulle vi in till stan. När vi kom till vällingby och träffade hennes pappa (som hon skulle få pengar av) så hade han inga pengar. Så vi var tvugna att åka hem till henne och hämta pengar och sen åka in till stan. Till stan kom vi klockan halv 2 och då började jakten efter min skolavslutnings klänning. Vi gick runt och kollade i typ alla affärer men vi hittade inte en ända som var bra. Men jag hittade ett par vita pumps på skopunkten för 149 kr, vet inte om jag ska behålla dom. Jag vill men mamma tycker att jag ska lämna till baks dom, men vi får se.

När vi åkte hem stannade vi till i Vällingby och gick in på Gina tricot. Och där hittar jag en vit klänning för 199 kr, occh jag var ju jätteglad att jag hade hittat en klänning.

Också när jag kommer hem så tycker mamma och pappa att den är för studentlig för att ha på en skolavslutning i 7:an så nu ska jag lämna tillbaks den.

För övrigt är det bra. Jag lägger in bilder på kjolen och på skorna om jag behåller dem imorrn. Men nu ska jag gå och lägga mej.

Ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0