Oj, va jag hatar rubriken ibland =P

Hejsan bloggen!

Filmen var jättebra! Och jätterolig, ni måste se den! Den var lång, 2 och en halv timme. Och jag och mamma var helt själva i bio salongen så vi slängde upp benen på varsin stol. Efter bion gick vi och åt. Mamma åt kina-buffe och jag åt en jättegod mossarella pizza med tomat. Sen åkte vi hem.

Imorrn åker ju jag till landet igen och kommer vara där hela veckan, men jag mobilbloggar varje kväll om jag hinner. Inläggen från landet är ganska tråkiga för det ända jag skriver är att jag har hoppat studsmatta, jobbat, solat och tagit det lungt. Men det är det jag gör på landet. Men nu i veckan kommer inläggen bli liiite roligare eftersom att vi kommer åka och bada och göra lite annat än att bara vara hemma i stugan.

Men nu ska jag slänga upp en dagens outfit, ha det bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0