Nyår imorgon



Mina bästa kompisar sedan första dan i mitt liv

 


Söta Alice



Hejsan alla läsare!

Hur är det med er. Med mig är det bra! Jag var ju på Ekerö hos Alice igår och jag sov över. Vi sjöng Sing Star, spelade Guitar Hero och var med tre av hennes kompisar, Ivana, Micke och Victor. På morgonen åkte jag, Alice och Ivana till hennes häst Felicia, så jäkla söt! Sen fick jag skjuts till busshållplatsen av hennes mamma och åkte hem till Sanna.

Vi pratade, kollade på Björn Gustafsson dvd:n, den var shit kul. Vi passade hennes lillasyster Wilma i 2 timmar så vi satt och lekte med lego med henne och sen när hon gick hade jag och Sanna lego krig. Det var jättekul! Haha.

Men nu ska jag ringa henne, hon ska komma hit så att vi kan samla pantburkar till klassresan. Ha det bra så länge!

 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0