Tjosan!!

Hejhej!

Förlåt att jag inte skrev igår men jag han inte. Efter skolan stack jag och sanna till vällingby där köpte jag: Svart ballerina, en bikini överdel, strumpbyxor och två armband. Jag lägger in alla bilder imorrn.

Mitt paker från ellos kom torsdags, jag hade beställt ett par skor, shorts, tre linnen och ett armband. Oc idag kom mitt paket från halens, jag hade beställt 2 tights, 1 strandklänning och 3 tunikor.
Imorrn kanske jag ska åka till kista med mamma men jag vet inte om jag årkar för jag har inga pengar.

Idag är det exakt 2 veckor tills jag åker till sicilien, vårat plan lyfter 19.35 tror jag och landar på sicilien 23.55 och sen kommer det ta en evighet att komma till hotelet så vi kommer säkert inte komma till hotelet fören klockan 2 på natten.

Nu är jag hos sanna och jag ska sova här. Jag skriver och lägger in alla bilder imorrn.

Ha det bra! önskar lilla jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0