Kort inlägg.

Hejsan , nu blir det ett ganska kort inlägg. Idag i skolan har det inte hänt så mycket. Efter skolan gick jag Sanna, Ylva och Denise hem till ylva för att kolla på Love Story, en jättebra och sorlig film enligt Ylva men den var inte bra! Den handlade om en tjej och en kille som blir ihop. Dom gifter sig och sen dör tjejen av någon konstig sjukdom och thats it. Slöseri med tid enligt mig.

Imorrn ska jag åka till landet med mamma och pappa. Jag kommer antagligen kunna blogga lite från pappas mobil men det blir inga bilder.

Ja just det, ni kanske undrar varför jag inte har lagt in några bilder på slutet. Det är för de är något konstigt på sladden som man sätter mellan kameran och datorn.

Det korta inlägget blev ganska långt... Aja nu ska jag gå och lägga mig, om jag kommer ihåg så lägger jag in dagens outfit imorrn innan vi åker.


God natt , Lina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0