Gårdagens

Hejsan bloggen!

Jag har tillbringat hela min eftermiddag och kväll med datorn, har en jättestor inlämning imorgon och då menar jag stor. Jag har skrivit en fördjupning på3 sidor om kontinentaldrift med bilder och allt. Öh, så jobbigt.

Men nog med prat om skolan. Idag efter skolan följde jag med Sanna och hämtade hennes syrra på dagis, hon är så söt. Är en kopia av Sanna när hon var liten. Och resten av kvällen har jag pluggat men nu får ni gårdagens outfit.



 Tunika- Gina tricot
 Strumbyxor- H&M
 Halsduk- H&M
 Kofta- Zara

Love!

Kommentarer
Postat av: sanna

aaaaah ! fan va fint du har gjort bloggen lina ! stolt älskar dej<3

2008-12-10 @ 18:49:13
URL: http://saunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0