Tjugonde juni tvåtusenelva

Hejsan hoppsan kära läsare! Fast jag har ju inga läsare....
Skit i det! Sedan jag skrev sista har jag pluggar arslet av mig, varit ute och seglat i en vecka, umgåtts med mina älskade vänner och fått sommarlov. Att gå ut från skolan, ut i byggdammet på framsidan, med vetskapen av att jag inte skulle vara tillbaks i den gröna byggnaden på Kungsholmen kändes så sjuuuukt bra!!!! Jag fick rätt hyggliga betyg, men jag är ganska nöjd ändå. Ligger nu på ett snitt på 17, så det känns överkommligt. XD
Sen sommarlovet började har jag festat med kompisar, varit på mysiga långpromenader, grillat och sovit. Livet känns så härligt just nu!! :D På torsdag åker jag till mitt paradis igen, Vässarö! TAGGA!! När jag kommer hem från Vässarö åker jag på dirr upp till Borlänge för att hänga på campingen och lyssna på bra musik i en vecka under Peace and love 2011! TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA!!!!!!!!!! Okej, jag kanske är lite övertaggad, men det känns rätt okej ändå... :D
Nej, nu ska jag kolla på tv, tills jag somnar. Imorgon ska jag fika med några tjejer från min skola, ska bli mysigt! Vi hörs, antagligen inom den närmaste tiden, ;) <3
I brist på bilder lägger jag upp denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0