Tjo bror!

Hejsan kompis! Hoppas att ni har haft en helt awsome dag, för det har inte jag... Kommer sent till sola, har pisstråkiga lektioner, går till subway för att käka lunch, där några små äckel-fjortisar tar 100000 år på sig att äta upp så jag och Julia får stå och vänta på ett ledigt bord, tillbaks till skolan och tråkiga lektioner, får sluta tidigare. WOOP!! Sätter mig sedan på tunnelbanan och åker hem. När jag kommer hem går jag in på mitt rum för att njuta av mina fina nyinköpta garderober, blir lite glad. Felicia ringer och räddar mitt liv, hon frågar om jag vill sova hos henne inatt med Sanna, och det tackar man ju inte nej till!! Springer runt som en idiot i lägenheten för att packa ihop lite saker, för att sedan åka tillbaks till skolan och hämta min dator. Efter många om och men får jag tag på min dator och åker till Fridis. Där möter jag upp Felicia och köpet julklapp till min käre bror. Vi möter upp Felicia och jag sitter och kollar på medan de käkar på donken. Åker hem till Feffe och chillar galet. Under kvällen har vi bara chillat och kollat på tv, gud vad jag har saknat vettiga kanaler och internet!! Planerna på att plugga ändrades under kvällen. Nu ligger jag i sängen och ska försöka plugga lite, kommer ju gå bra... Ska upp imorgon vid 8, nej nej jag kommer inte alls vara trött...!! Men nu måste jag börja plugga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0