Söndag

Hejsan bloggen!

Hur är det med er? Med mig är det bara bra! I fredags var jag och grillade med några kompisar. Vi satt på en klippa när solen gick ner, och hade det allmänt mysigt! Igår sov jag till halv ett, inte bra. Sedan gick jag upp och kollade på tv och sedan stack jag iväg till Sanna. Jag och Sanna gick och mötte upp Ylva vid 7 för att köpa mat och hyra film. Sedan spenderade vi kvällen hemma hos Sanna och kollade på Baksmällan och pratade.

När vi vaknade imorse åt vi frukost och sedan cyklade jag och Sanna och lämnade filmen. När jag kom hem satte jag mig vid datorn, och jag sitter fortfarande vid datorn. Nu ska jag ner och handla lite mat, och sedan när jag kommer hem ska jag ut och jogga några kilometer. Ha det bra! ♥



Hehe, lite suddig bild...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0