Jag är känd =P

Hejsan bloggen!

Jag ska snart sova, men tänkte slänga upp ett inlägg innan. Efter skolan idag var jag med Sanna. Vi satt i typ 2 timmar och pluggade. INte så kul, mne väldigt nödvändigt. Sen hämtade jag ut mitt paket på posten från H&M. Jag visar vad som låg i imorgon eller senare i veckan.

Haha, och nu till överskriften. är jag var inne på aftonbladets hemsida för ungefär 1 vecka sedan sökte de personer som hade haft svininfluensan så jag skickade iväg ett mail. Dagen eftre ringer en reporter och frågar lite frågor. Och sedan säger hon: Kan jag skicka en fotograf. Jag sa att det gick bra och jag blev fotad samma kväll. I fredags kom det upp på hemsidan och i tidnngen. Här har ni en länk. Jag är den fjärde personen. =P

http://www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/article5704864.ab


 
 ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, gu va kul :D

2009-09-05 @ 22:22:26
Postat av: Anna

Väldigt fin bild btw!

2009-09-05 @ 22:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0