Tillbaks

Hejsan bloggen!

Det var ett tag sedan, men det har varit mycket i skolan. Har haft tre prov på mindre än tre veckor, så det är ganska stressande. Idag var jag och min mentorsgrupp på stadsvandring på söder. Det var helt okej. Sedan gick vi och åt på en mysig uteservering.

Nu sitter jag och kollar på Desperate Housewivies. Det är så jäkla bra! Men jag ska snart gå och lägga mig, jag är så jäkla trött. Och jag som börjar kvart över 8 imorgon. Inte så kul. Jag har engelska och sedan håltimme fram tills 12 för då har vi orientering. Önska mig lycka till :P. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv. Hej då! ♥

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

okej.. hm gaaah det är så svårt att bestämma !:D

2009-10-12 @ 22:33:07
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0