Söndag



Hejsan bloggen!

Senast jag skrev var i onsdags, dagen innan valborg. På torsdagen var jag som sagt med Anna, Ylva och Annas kompis Rickard. Vi hade skit kul. Vi åt godis, drack energidryck och pratade, allt var så trevligt! Vi gick inte på någon majbrasa för vi hittade ingen.

De två senaste kvällarna har Sanna sovit hos mig. På dagarna har jag också varit med Sanna, haha. Hona gick just för att träffa en kompis och jag ska snart börja plugga. Ja just det, jag kan berätta att jag är jätteförkyld. Igår trodde jag att jag skulle bli sjuk, men nu mår jag bättre.

Nu ska jag snart begrava mig bland mina engelska böcker. Jag har prov på fredag. Och vet ni vad som händer på lördag? Jag åker till Turkiet, fattar hur skönt det ska bli! Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0