Måndag



Hejsan bloggen!

Idag var det första dagen i skolan på en och en halv vecka. Känns faktiskt ganska skönt att komma tillbaks till rutinerna och så men jag vill ändå tillbaks till Turkiet. Nu den här veckan har vi temadagar, ingen vanliga lektioner altså. Ganska skönt faktiskt. Fick tillbaks mitt engelska prov idag, VG- fick jag. Jag är faktiskt väldigt nöjd för engelska är mitt sämsta ämne.

Efter skolan åkte jag hem och satte mig vid tv:n. Skulle egentligen plugga, det fick inte så bra. Ska nog snart börja med plugget, det är ju ganska mycket i skolan just nu innan skolavslutningen. Den här och nästa vecka har jag: matteprov, no prov, spanska prov, so inlämning, 2 labbrapporter som ska in och sen behöver jag bli klar med mitt broderi. Kommer dö! Det är nog bäst att jag börjar nu. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0