Fredag



In my heart!

Hejsan bloggen!

Jag träffade inte Alice igår, träffade henne idag istället. Så Sanna sov här inatt igen. Vii hade det trevligt, kollade på tv och pratade. Idag när vi vaknade åt vi frukost gjorde iordning oss och åkte till Bromma och mötte upp Alice. Vi fortsatte till stan. Vi gick runt och kollade lite och jag hittade min skolavslutnings klänning. Den är vit och jättegullig.

När jag kom till torget gick jag in och handlade lite på Ica. Bl.a. köpte jag en mossarellapizza som jag sitter och äter nu. Shit gott. Vid halv 6 kom glassbilen och jag sprang up och köpte lite, haha. Lite senare ikväll kommer min kompis Amanda. Ska bli trevligt. Vi har inte pratat på ganska länge.

Men nu ska jag återgå till min pizza. Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0