Kommer sakna dig Ellinor!



Hejsan alla läsare!

Jag har just kollar färdigt på tv och ska snart duscha. Idag var jag ju med Ellinor och Johanna. När jag sa hej då till Ellinor började jag nästan gråta. Anledningen till det är att vi kommer inte träffas fören vi  börjar nian i höst. För nu i veckan hinner inte jag. På fredag ska jag och alla som kan av mina kompisar från skolan träffas och umgås alla en sista gång på väldigt lång tid. På lördag ska jag vara med mamma och på söndag åker jag till Västervik på konfirmations läger. När jag kommer hem från lägret har Ellinor och Denise åkt på läger och när de kommer hem har jag åkt till Öland och när jag kommer hem därifrån är de borta igen. Gud så sorligt. Jag hoppas, hoppas, hoppas att hon inte åker ut med båten på fredag. Kommer sakna dig mest! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0